We verzetten ons tegen alle vormen van energie en economisch wanbeheer

Om de verspilling van materialen, energie en voedsel te vermijden, hebben we een aantal regels in ons beleid die goed zijn om te weten.

  • wij verzenden geen lucht

    Wij verzenden geen lucht, in die zin dat wij we nooit halflege dozen of gedeeltelijke
    pallets verzenden. Als het niet lukt om je (laatste) cubotto helemaal te vullen, zullen wij het
    overige gedeelte aanvullen met een betaalbaar seizoensproduct, wat in vrijwel alle gevallen
    vers geplukte sinaasappels zullen zijn. De 'cubotto-meter' aan de rechterkant laat zien
    hoe vol je cubotto is, om welke sinaasappelsoort het gaat en wat de prijs daarvan is.

  • onze levertijd

    Onze levertijden zijn langer dan je waarschijnlijk gewend bent.
    Wij vragen je om de bestelling vóór maandag geplaatst te
    hebben om hem 10 dagen later op woensdag te ontvangen.

    "Als jij niet op het eten wacht, dan wacht het eten op jou"

    Wij hebben onze groente en fruit niet op voorraad in een koelcel,
    maar aan de bomen of in de velden. Pas nadat er besteld is worden
    ze pas geoogst, geselecteerd, verpakt en uiteindelijk verzonden.

    Op deze manier ben je er van verzekerd dat de producten werkelijk vers,
    rijp en smaakvol zijn én dat onverkochte producten niet worden verspild.

  • Kleine en grote bestellingen

    Bestellingen van 1-12 cubottos worden door onze koeriersdienst bezorgd.
    Vanaf 12 cubottos komt de bestelling op een pallet te staan. Een pallet kan
    56 cubottos dragen. Voor logistiek op maat kun je contact opnemen met ons.

    Meer informatie en onze bezorgkosten kun je vinden op de pagina 'Bezorging & transport'.

  • Betaalwijzen

    In onze webwinkel kun je veilig afrekenen met iDeal en PayPal.
    Dit zijn de meest eenvoudige en snelle manieren om te betalen.

    Bankoverschrijving is ook mogelijk; de bestelling wordt dan
    pas verzonden zodra we de betaling hebben ontvangen.

    Houd er daarbij rekening mee dat de bestelling geannuleerd wordt als
    de betaling niet binnen is voor de sluitingsdatum van de verzending van
    die week, vanwege de wisselende beschikbaarheid van producten.

  • Klachten

    Mocht er iets mis zijn met de producten, de levering of iets anders
    dan vragen we je zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan via
    email of door ons een bericht via het contact-formulier op onze website te sturen.

    Wij geloven dat voor alles een oplossing is en dat we er samen uitkomen.

Onze producten

Ontdek de smaken van Sicilië!